- დავასრულეთ ბროშურაზე მუშაობა.
- განვიხილეთ მეორე მოდული, გავეცანით თუ როგორ ხდება სასწავლო პროექტის თემის საფუძვლებზე მუშაობა;
- გავაგრძელეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა, კერძოდ თემის საფუძვლებზე, განვსაზღვრეთ შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები, ამისათვის გამოვიყენეთ http://ncp.ge/, რომელიც ძალიან დამეხმარა.
- განვსაზღვრეთ პროქტის მიზნები და შედეგები, გამოვიყენეთ 21-ე საუკუნის სტანდარტები და განახლებული ბლუმის ტაქსონომია, გამოვიყენეთ ტერმინოლოგია, რომელიც ძალიან დაგვეხმარა.
- განვიხილეთ მე-2 მოდულის მე-2 აქტივობა: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები;
- brainstorming - თამაში თემაზე მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე - ძალიან ნაყოფიერი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების განსაზღვრისათვის.
დავალება
- გავეცნოთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვების ნიმუშებს;
- პროექტის გეგმაში ჩავწეროთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
საინტერესოა
ReplyDelete