Friday, February 13, 2015

მესამე დღე


  • დავასრულეთ ბროშურაზე მუშაობა.
  • განვიხილეთ მეორე მოდული, გავეცანით თუ როგორ ხდება სასწავლო პროექტის თემის საფუძვლებზე მუშაობა;
  • გავაგრძელეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა, კერძოდ თემის საფუძვლებზე,  განვსაზღვრეთ შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები, ამისათვის გამოვიყენეთ http://ncp.ge/, რომელიც ძალიან დამეხმარა.
  • განვსაზღვრეთ პროქტის მიზნები და შედეგები, გამოვიყენეთ 21-ე საუკუნის სტანდარტები და განახლებული ბლუმის ტაქსონომია, გამოვიყენეთ ტერმინოლოგია, რომელიც ძალიან დაგვეხმარა.
  • განვიხილეთ მე-2 მოდულის  მე-2 აქტივობა: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები;
  • brainstorming - თამაში თემაზე მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე -  ძალიან ნაყოფიერი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების განსაზღვრისათვის.
დავალება
  • გავეცნოთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვების ნიმუშებს;
  • პროექტის გეგმაში ჩავწეროთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.


1 comment: